اگر بر دشمنت دست یافتى بخشیدن او را سپاس دست یافتن بر وى ساز . [نهج البلاغه]
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • هیئت کوهنوردی سراب تصمیم گرفت یک برنامه سنگنوری سه روزه از تاریخ 13، 14و 15 شهریورماه 1385به دربند سراب بگذارد .

درساعت 7 صبح روز 13 شهریور باید همه در روبروی باشگاه تختی سراب جمع می شدند در ساعت 7 مینی بوس اداره تربیت بدنی رسید همه سوار شده و به دربند رفتیم .

تعداد نفرات عبارت اند از: مهراد شکوهی ، علی ملازمی ، حسین مهدوی ، پیام نهانی ، هادی نهانی ، هادی ساختمانی ، کوهیارحسینی اعظم ، امیرحسینی اعظم

پس از رسیدن به آنجا شروع به جمع کردن هیزم کردیم پس از دو ساعت چادر و وسایل سنگنوردی را توسط یکی از اعضا هیئت بنام نوید ناصر آورد ما پس از زدن چادر به بالای ضخره ها برای شناسایس و ایمنی مسیر رفتیم سپس ناهار خوردیم بعد از چند ساعت ما به یکی از دیواره ها که پایین آن آب بود رفتیم و سپس به شناکردن رفتیم سپس دو نفر دیگر از اعضای تیم بنام بهروز مستقیم و صلاحی به ما ملحق شد . شب گروهی از اعضای هیئت که عبارت اند از: صمیم نعمتی ، عباس ناصر ، نوید ناصر ، حافظ بیغم ، سعید مردانی ، رضا ساغرچیان سپس آتش روشن کرده واز روی آن پریدیم .

فردا آن روز به دو گروه تقصیم شده و یک گروه به بالا رفتن از پنج مسیر و گروه دیگر به درست کردن گارگاه در دیواره 25 متری و صعود و بالا رفتن از آن بوسیله یومار سپس گروه اول به گروه دوم ملحق شدیم و ما هم مثل انها صعود کردیم سپس به صرف نهار رفتیم و بعداز ظهر خانواده صمیم نعمتی آمدند و ما برای صعود به دیواره 25 متری رفتیم شب علی ساختمانی ، و پسر عمه او و هانی و هامون پروین نژاد هم آمدند و شب را در چادر ماندند

فردا باز هم در آن دیواره کار کردیم و پس از چند ساعت وسایل ها را جمع کرده ودر اتومبیل آقای ساختمانی گذاشته و با آن برگشتیم.